неделя, 20 януари 2013 г.

Част от интервюто за списание Glamour.

Списание Glamour се срещна с Тейлър в библиотека Schloss Bensberg,където стилът й си подхождаше с фона.Тя носеше карирана тъмна рокля,а косата й бе на една страна,като се наблягаше на изящните й къдрици и бретон.Ето го и интервюто:

GLAMOUR: Честит рожден ден на патерици,Тейлър!Как и къде го празнува?
Тейлър:Бях в Англия и го отпразнувах с много приятелски настроени хора!Там научих,че съм номинирана за "Златен Глобус" за песен,която записах за The Hunger Games. Невероятна новина! Също така,на рождения ми ден за пръв път пуснаха клипа на новата ми песен "I knew you were trouble" по MTV. Бях толкова развълнувана,не можеше да бъде по-добре.

GLAMOUR:Какво описваш като перфектно?
Тейлър:Това беше,когато бях на 6.

GLAMOUR: Ти винаги си прекрасна.Как го правиш?
Тейлър: Мисля,че е важно да дадеш на кожата си да диша. Когато имам почивен ден,не обичам да нося грим,но ако се налага предпочитам оцветен овлажнител вместо нормален.
Мисля, че е по-добре за кожата.

GLAMOUR: Какво правиш,ако искаш да бъдеш център на вниманието?
Тейлър:Винаги използвам черна очна линия и червено червило. Очната линия е "LineExact Liquid Liner",а любимото ми червило е "Hot" на CoverGirl.

GLAMOUR: Какви други козметични продукти могат да бъдат намерени в чантата ти?
Тейлър: Във всеки случай, балсам за устни и парфюм.Също така нося и няколко мостри на парфюми. 

GLAMOUR: Често променяш стила си. Понякога косата ти е на къдрици,а друг път права.
Тейлър: Обичам да нося различни стилове. Точно сега любимото ми е: елегантен външен вид с права коса и леко вълнообразен гладък бретон. Това е просто перфектно.

GLAMOUR: Какво правиш в дните на "гадна коса"?
Тейлър: Просто я прикривам с шапка или я вързвам на опашка,зависи.

Няма коментари:

Публикуване на коментар